Dnipro University of Technology — Compliance with the Time
ОСВІТА ТА ПІДГОТОВКА – ГОЛОВНІ ФАКТОРИ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ВИПУСКНИКІВ УКРАЇНСЬКОЇ ВИЩОЇ ШКОЛИ

/ В. Г. Вікторов, В. В. Приходько, О. О. Венікова, С. А. Чернігівська // Філософія і політологія в контексті сучасної культури : Наук. журнал. – Дн-вськ : Вид-во Дніпропетр. націон. ун-ту, 2010. С. 153-163.

The paper submitted results of a study devoted to the disclosure of the education and training of future graduates. The requirements of the Law of Ukraine "On vischu osvіtu" in some of these pedagogical processes are equally not provided

АВТОРСЬКА СИСТЕМА РЕЙТИНГОВОГО ОЦІНЮВАННЯ УСПІШНОСТІ СТУДЕНТІВ, ЗВІЛЬНЕНИХ ВІД ПРАКТИЧНИХ ЗАНЯТЬ З ФІЗИЧНОГО ВИХОВАННЯ

/ С. А. Чернігівська, С.М. Афанасьєв // Молода спортивна наука України. Зб. наукових праць з галузі фізичного виховання, спорту і здоров'я людини. Вип. 15. – Т. 2. – Львів, 2011. – С.263-267.

The paper proposes to adapt to work with students exempted from practical training in physical education, technology, non-professional sports education. Apply for this category of students as an important component of the technology, performance evaluation rating system.

ОСОБЛИВОСТІ БІОЛОГІЧНОГО ВІКУ ТА ПРОБЛЕМА САМОКОНТРОЛЮ ЗА ПОКРАЩЕННЯМ ПСИХОФІЗИЧНОГО СТАНУ СТУДЕНТІВ, ЗВІЛЬНЕНИХ ВІД ПРАКТИЧНИХ ЗАНЯТЬ З „ФІЗИЧНОГО ВИХОВАННЯ”

/ С. А. Чернігівська, В. М. Вілянський // Наук. часопис. Сер. 15. „Науково-педагогічні проблеми фізичної культури / Фізична культура і спорт/”. Вип. 11. – К.: Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2011. – С. 486-490.

The results of the study of biological age students (boys and girls) who were released on health grounds from the workshops on "Physical Education", students at the National Mining University. Revealed the state of research on the topic of self-control students in their educational activity.

ОСОБЛИВОСТІ ПЕДАГОГІЧНОЇ ТЕХНОЛОГІЇ ФОРМУВАННЯ СТУДЕНТІВ ЯК БУДІВНИЧИХ ВЛАСНОГО ЗДОРОВ’Я

/ С. А. Чернігівська // Теорія і практика фізичного виховання. Науково-методичний журнал. – Донецьк, 2/2010. – С. 202-209.

In the article description of pedagogical technology and its role is given in forming of student young people as builders of sobstennogo health.

ОСОБЛИВОСТІ ФУНКЦІОНАЛЬНОГО ТА ФІЗИЧНОГО СТАНУ СТУДЕНТІВ, ЗВІЛЬНЕНИХ ВІД ПРАКТИЧНИХ ЗАНЯТЬ З „ФІЗИЧНОГО ВИХОВАННЯ”

/ С. А. ЧЕРНІГІВСЬКА // «Педагогіка, психологія та медико-біологічні проблеми фізичного виховання і спорту» // Наук. журнал. – Харків, ХОВНОКУ-ХДАДМ, 2012. - № 2. – С. 125-127.

The results of investigation of the functional and physical condition of the National Mining University students. The experiment involved 86 students 1, 2, and 3 courses are exempt from the lessons of "Physical Education". One of the students trained of non-professional physical education, the other - in abstract form. The positive impact of non-professional physical education and physical condition. Indicates a decline in year-end Ps from 72,69±6,03 b/min to 77,39±6,97 b/min among boys, girls - from 71,17±3,03 b/min to 73,94±6 91 beats / min, increase performance test in boys with Strange 47,04±5,98 up to 54,21±6,54 s, girls with 44,11±7,4 to 51±6,84 and Under VC with 3878,26±692,79 ml to 4247,39±558,13 ml, the girls - from 2821,11±488,96 ml to 2915±482,57 ml.

УПРАВЛЕНИЕ ЗДОРОВЬЕМ В АСПЕКТЕ ТЕХНОЛОГИИ НЕПРОФЕССИОНАЛЬНОГО ФИЗКУЛЬТУРНОГО ОБРАЗОВАНИЯ СТУДЕНТОВ С ОСЛАБЛЕННЫМ ЗДОРОВЬЕМ

/ В. Н. Вилянский, С. А. Черниговская. // Физическое воспитание студентов // Науч. журнал. – Харьков, ХООНОКУ-ХГАДИ, 2012. - № 2. – С. 14-16.

The results of estimating the effects of educational technology developed by the pedagogical technology education students. The experiment involved 86 students 1, 2, and 3 courses are exempt from the lessons of "Physical Education". One of the students trained of non-professional physical education, the other - in abstract form. It is proved that by year-end technology developed by of non-professional physical education allowed to form a pilot group of students full-depth knowledge and skills to improve their health (78.05%), improve efficiency (82.93%), organization of leisure time physical training (73.17%). In the control group by the end of the year-end, remains fragmentary existence, not in-depth knowledge required for the initiation of athletic activities.

ТЕРМІНАЛЬНІ ЦІННОСТІ І УСВІДОМЛЕННЯ СЕНСУ ЖИТТЯ СТУДЕНТАМИ, ЗВІЛЬНЕНИМИ ВІД „ФІЗИЧНОГО ВИХОВАННЯ”

/ С. А. Чернігівська, О. В. Шевяков // Вісник Чернігівського державного педагогічного університету. Випуск 91. Серія: Педаг. науки. Фізичне виховання та спорт. – Чернігів: ЧНПУ, 2011. – С. 484-490.

Submitted the results of a study conducted with students of the National Mining University, according to the methods "value orientations" and "vitally meaningful orientation" in the first phase of the experiment to test the innovative technology of non-professional athletic education. The data obtained will be used to refine technologies.

ОСОБЛИВОСТІ ПСИХІЧНИХ СТАНІВ СТУДЕНТІВ, ЗВІЛЬНЕНИХ ВІД ПРАКТИЧНИХ ЗАНЯТЬ З „ФІЗИЧНОГО ВИХОВАННЯ”

/ С. А. Чернігівська, О. В. Шевяков // Вісник Чернігівського державного педагогічного університету. Випуск 91. Серія: Педаг. науки. Фізичне виховання та спорт. – Чернігів: ЧНПУ, 2011. – С. 491-495.

Given the results of research on how students' test the neuro-psychological adjustment "(I.M.Gurvich, 1992), by the method of diagnosing the level of social frustration, LI Wasserman (modified VV Boiko), according to the method of differential diagnosis of depression Zung (adaptation Balashova TI), the level of anxiety (VG Norakidze).

ОСОБЛИВОСТІ СТАНУ СТУДЕНТІВ, ЗВІЛЬНЕНИХ ВІД ФІЗИЧНОГО ВИХОВАННЯ, ТА ПЕРСПЕКТИВИ ЇХ ЗАЛУЧЕННЯ ДО БУДІВНИЦТВА ВЛАСНОГО ЗДОРОВ’Я

/ С. А. Чернігівська // Вісник Чернігівського державного педагогічного університету. Випуск 81. Серія: Педаг. науки. Фізичне виховання та спорт. – Чернігів: ЧНПУ, 2010. – С. 480-483.

Description of the state of health of student young people of higher educational establishments which on the state a health are attributed to the group of persons is given in the article, abort from practical employments on „Physical education”. An attempt to define the perspective bringing in of this category of student to health-building is carried out.

ПРОГРАМА ІНДИВІДУАЛЬНИХ ОЗДОРОВЧИХ ЗАНЯТЬ, ЯК ФАКТОР РОЗГОРТАННЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ СТУДЕНТІВ У ДИСЦИПЛІНІ „ФІЗИЧНЕ ВИХОВАННЯ”

/ С. А. Чернігівська // Інститут фізичного виховання і спорту. Сер.15. „Науково-педагогічні проблеми фізичної культури /Фізична культура /”. Вип. 13. – К. : Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова, 2011. – С.694-697.

We consider a program of individual lessons, as a factor influencing the formation of educational activity of students in the discipline of "physical education". Pedagogical management, stimulating learning activities.

НЕПРОФЕСІЙНА ФІЗКУЛЬТУРНА ОСВІТА – ШЛЯХ ДО БУДІВНИЦТВА ВЛАСНОГО ЗДОРОВ’Я

/ В. М. Вілянський, С. А. Чернігівська // Актуальні проблеми фізичного виховання, реабілітації, спорту та туризму. ІІ Міжнародна науково-практична конференція, 15-16 жовтня 2010. – Запоріжжя, 2010. С. 22-23

ОСОБЛИВОСТІ ФІЗИЧНОГО ВИХОВАННЯ СТУДЕНТІВ У КОНТЕКСТІ РОЗВ’ЯЗАННЯ ЗАВДАННЯ ФОРМУВАННЯ ДІЯЛЬНОЇ ОСОБИСТОСТІ БУДІВНИЧИХ ВЛАСНОГО ЗДОРОВ’Я

/ Володимир Вілянський, Світлана Чернігівська // Актуальні проблеми фізичного виховання студентів в умовах кредитно-модульної системи навчання. Матеріали всеукраїнської науково-практичної конференції. – Дніпропетровськ , 2010. – С. 118-121.

РОБОТА ЗІ СТУДЕНТАМИ, ЗВІЛЬНЕНИМИ ВІД ПРАКТИЧНИХ ЗАНЯТЬ З ДИСЦИПЛІНИ „ФІЗИЧНЕ ВИХОВАННЯ”

В.М. Вілянський, С.А. Чернігівська // Кадрове забезпечення гірничо-металургійного комплексу України. Зб. тез доповідей наук.-практ. конф., 12-13 травня 2011 р. – Дніпропетровськ: НГУ, 2011. – С.68-70.

ІННОВАЦІЙНА ТЕХНОЛОГІЯ НЕПРОФЕСІЙНОЇ ФІЗКУЛЬТУРНОЇ ОСВІТИ, ЗВІЛЬНЕНИХ ЗА СТАНОМ ЗДОРОВ'Я ВІД ПРАКТИЧНИХ ЗАНЯТЬ З „ФІЗИЧНОГО ВИХОВАННЯ”.

/ С. А. Чернігівська // Подана на міжнародний симпозіум „Современная стратегия и инновационные технологии физического совершенствования студенческой молодежи”. – Одеса, 22-23 сентября 2011 г.

МОДЕЛЬ БУДІВНИЧОГО ВЛАСНОГО ЗДОРОВ'Я ДЛЯ ІННОВАЦІЙНОЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ ТЕХНОЛОГІЇ НЕПРОФЕСІЙНОЇ ФІЗКУЛЬТУРНОЇ ОСВІТИ СТУДЕНТІВ, ЗВІЛЬНЕНИХ ВІД „ФІЗИЧНОГО ВИХОВАННЯ”.

/ С. А. Чернігівська // Подана на міжнародну науково-практичну конференцію „Фізичне виховання різних груп населення: стан, проблеми та перспективи”. – Дніпропетровськ: ДДІФКіС, 20-21 жовтня 2011 р.

СОЦИАЛЬНЫЕ, ПЕДАГОГИЧЕСКИЕ И ПРАВОВЫЕ АСПЕКТЫ ПРИВЛЕЧЕНИЯ СТУДЕНТОВ, ОСВОБОЖДЕННЫХ ОТ «ФИЗИЧЕСКОГО ВОСПИТАНИЯ» К САМОСТОЯТЕЛЬНЫМ ОЗДОРОВИТЕЛЬНЫМ ЗАНЯТИЯМ

/ С. А. Черниговская // Теорія і практика фізичного виховання. Наук.-методичний журнал. – 2011.- № 1-2. – С. 251-259.

ФОРМУВАННЯ ОСВІТНІХ ТА ПРОФЕСІЙНИХ РИС ОСОБИСТОСТІ СТУДЕНТІВ У СИСТЕМІ СУЧАСНОЇ ВИЩОЇ ОСВІТИ

/ С. А. Чернігівська // „Молода академія 2010”. – Дніпропетровськ, 2010. – С. 126-127.

ЗАСОБИ ПРОФЕСІЙНО-ПРИКЛАДНОЇ ФІЗИЧНОЇ ПІДГОТОВКИ СТУДЕНТІВ РІЗНИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ

/ Д.П. Батечко, І.В. Степанова // Вісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т.Г. Шевченка // Наукове видання. – Чернігів: ЧДПУ, 2011.– Вип. 86 Т. 2. – стор. 292-295

В статті проведений теоретичний аналіз засобів ППФП студентів різних спеціальностей ВНЗ

АНАЛІЗ РІВНЯ ФІЗИЧНОЇ ПІДГОТОВЛЕНОСТІ СТУДЕНТІВ РІЗНИХ ГІРНИЧИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ

/ Д.П. Батечко// Спортивний вісник Придніпров’я, 2011. – № 2. – стор. 44-47

В статті проведений аналіз рівня фізичної підготовленості по державне тестам студентів різних гірничих спеціальностей Державного ВНЗ «НГУ» міста Дніпропетровська. Встановлено, що найбільший % юнаків склали контрольні нормативи на 3 бали.

ФІЗИЧНА КУЛЬТУРА ТА СПОРТ У ЖИТТІ СТУДЕНТІВ ГІРНИЧИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ

/ Д.П. Батечко// Молода спортивна наука України. Зб. наукових праць з галузі фізичного виховання, спорту і здоров'я людини. Вип. 16. – Т. 4. – Львів, 2012 – стор. 7-14

В статті розглянуті мотиваційні пріоритети студентської молоді до занять фізичною культурою і спортом, проаналізовані відмінності у відношеннях до занять фізичною культурою між хлопцями і дівчатами гірничих спеціальностей. Визначені фактори, які впливають на формування мотивації рухової активності студентів-гірників.

АНАЛІЗ НАВЧАЛЬНИХ ПРОГРАМ КАФЕДР ФІЗИЧНОГО ВИХОВАННЯ ВУЗІВ ГІРНИЧОГО ПРОФІЛЮ

/ Д.П. Батечко// Слобожанський науково-спортивний вісник : наук. - теорет. журн. – Харків : ХДАФК, 2012. – № 2. – стор. 7-11

Проаналізовано зміст навчальних програм та робота кафедр фізичного виховання вищих навчальних закладів гірничого профілю. Доведено, що програма відповідає основним критеріям формування навчальних програм з фізичного виховання та сприяє розвитку дисципліни «фізичне виховання» у вищих навчальних закладах, проте професійно-прикладній фізичній підготовці приділяється недостатньо уваги. Здійснений аналіз дає можливість визначити напрямки вдосконалення системи фізичного виховання спеціалістів у вузі гірничого профілю.

ОСОБЕННОСТИ ОРГАНИЗАЦИОННЫХ ОСНОВ И СОДЕРЖАНИЕ ФИЗИЧЕСКОГО ВОСПИТАНИЯ В ВЫСШИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЯХ ГОРНОГО ПРОФИЛЯ

/Д.П. Батечко, І.В. Степанова// XVI International Scientific Congress "Olympic Sport and Sport for All and VI International Scientific Congress "Sport, Stress, Adaptation" which will be held from 17-19 May 2012 in Sofia.

Исследовано, проанализировано и изучено содержание организационных основ физического воспитания студентов основного отделения в высшем учебном заведении горного профиля ІV уровня аккредитации требованиям настоящего относительного развития учебной дисциплины «Физическое воспитание» в высшей школе.

Services

Schedule

Social networks

Facebook
YouTube
© 2006-2024 Інформація про сайт